ua ru
acc
0

Питання - Відповідь

Чи оригінальна продукція в інтернет-магазині Paradiz?

Так. Ми несемо повну відповідальність за всі товари, які пропонуємо споживачам, гарантуємо їх якість і безпеку. Ми співпрацюємо тільки з виробниками, офіційними представниками і дистриб'юторами брендів в Україні і маємо всі відповідні сертифікати якості.
У нас представлені новинки і бестселери таких брендів доглядової косметики як: Babor, Elemis, Orising, Rejudicare, Thalgo, St. Barth та інші. Обирайте якісний догляд собі до смаку і насолоджуйтеся чудовим станом шкіри і волосся.

Як я можу отримати консультацію про товари?

Якщо Вам необхідна додаткова консультація фахівця по косметичній продукціх інтернет-магазину Paradiz, ви можете надіслати нам e-mail з тим, що вас цікавить, або зв’язатися з нами через наші сторінки в соцмережах Facebook та Instagram. 
Наші консультанти нададуть розгорнуту відповідь на всі ваші запитання і допоможуть підібрати засоби для рішення проблем вашої шкіри.

Як оформити замовлення?

  • Оберіть товари, що вас зацікавили і покладіть до кошика.
  • Зайдіть в кошик і натисніть кнопку «Оформити замовлення».
  • Введіть свої паспортні дані, адресу, телефон, e-mail, та оберіть зручний для вас спосіб доставки і оплати замовлення.
  • Якщо ви вже зареєстровані в Інтернет-магазині Paradiz, система збереже ваші дані, і вам не потрібно буде вводити їх щоразу.
  • Оплатіть замовлення за реквізитами, отриманими від нашого менеджера і очікуйте на доставку.
  • Якщо ви обрали опцію «Оплата після отримання», вам необхідно буде внести передоплату у розмірі 200 грн і віддати решту суми кур'єру або під час отримання замовлення на відділенні Нової Пошти.

Коли я зможу отримати своє замовлення?

Ми збираємо ваше замовлення і відправляємо його впродовж 1-3 робочих днів. Остаточні терміни доставки залежать від кількох факторів:
  • Час оплати: замовлення, оплачені до 12:00, збираються і відвантажуються у той же робочий день, після 12:00 переносяться на наступний робочий день.
  • Зворотня опція доставки: Доставка Новою Поштою від відділення до відділення відбувається впродовж 1-2 днів, терміни адресної доставки ви погоджуєте з кур'єром самостійно.

Як змінити адресу доставки?

Ви можете змінити або уточнити адресу доставки чи будь-які інші персональні дані, коли наш менеджер зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення.

Проблеми зі входом в особистий кабінет

Якщо при спробі зайти у особистий кабінет ви бачите повідомлення: «Користувач з такими даними не знайдений», це може бути через одну з наступних причин:
  • Ви ще не зареєстровані. В такому випадку пройдіть процедуру реєстрації і створіть акаунт.
  • Ви допустили помилку у введенні даних. Перевірте написання e-mail і паролю (включно з регістром літер і розкладкою клавіатури) і спробуйте знову.
  • Перевірте актуальність пароля. Якщо ви нещодавно міняли пароль, і не внесли ці дані до браузера, він може автоматично підставити старий пароль на місце нового. В цьому випадку, зайдіть в акаунт, використовуючи новий пароль і оновіть його в налаштуваннях вашого браузера.

Як скинути пароль?

Для зміни паролю зайдіть в налаштування свого акаунту і введіть новий пароль на у спеціальну форму. Підтвердіть новий пароль і зайдіть в ваш кабінет з новими реквізитами.
Якщо ви забули пароль і хочете його скинути, натисніть на кнопку «Забули пароль?» при вході до акаунту. Введіть в поле e-mail, який ви вказали при реєстрації, і ми відправимо вам посилання для скидання пароля на пошту. Просто перейдіть за ним і введіть ваш новий пароль.
Не знайшли відповіді на власне питання?

Зв’яжіться з нами і наш менеджер невдовзі відповість на усі питання.

Зв’язатися з нами