ЗАМОВЛЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ВАРТОСТІ МЕНШЕ 1000 ГРИВЕНЬ ОБСЛУГОВУЮТЬСЯ ЛИШЕ ЗА ПОВНОЇ ПЕРЕДОПЛАТИ
ru ua
acc
acc
0

Повернення

Шановний, Покупець!

До оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині paradiz.com.ua:

  • уважно вивчити інформацію про обраний товар, надану на сайті;
  • задати менеджеру то телефону або в чаті всі Ваші питання, щодо якості, характеристик, умов зберігання та використання товару;
  • обов'язково ознайомитися з правилами обміну і повернення товару.

При отриманні замовлення у відділенні Перевізника обов'язково перевірте:

  • цілісність упаковки;
  • відсутність механічних пошкоджень;
  • комплектацію;
  • наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині;
У разі виявлення пошкоджень, некомплект або не ту товару на який було оформлено замовлення, Ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання в відділенні Перевізника.

Правила обміну та повернення товару

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» Покупець має право обміняти або повернути протягом 14-ти днів після доставки куплений товар в інтернет-магазині в разі:
  • товар не якісний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання відповідно до його цільового призначення, виник з вини Виробника або продавця, і наділений хоча б одним з наступних ознак: 
  • недолік взагалі не може бути усунутий
  • його усунення потребує понад 14 календарних днів
  • він робить товар суттєво іншим
  • товар якісний, але з яких-небудь причин не підійшов Покупцеві, при цьому товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки і документ, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару.
Обмін і повернення товару можливий тільки при дотриманні всіх умов і процедур, описаних нижче і передбачених законодавством України. 
Інтернет-магазин paradiz.com.ua бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат за зворотну пересилку, для обміну або повернення, тільки неякісного товару, згідно з чинними тарифами перевізника. У разі обміну або повернення якісного товару Покупець самостійно оплачує всі витрати, пов'язані з пересилкою товару.

Обмін неякісного / якісного товару

Покупець має право обміняти товар на аналогічний товар або будь-які інші товари з наявних в асортименті інтернет-магазину з відповідним перерахуванням вартості.
Вимога про заміну бракованого товару має задовольнятися негайно, якщо товар є в наявності. У разі необхідності перевірки дефекту (проведення експертизи) - на протязі 14 днів або за домовленістю сторін. Якщо товару немає в наявності, то його заміну повинні зробити протягом двох місяців з моменту подачі відповідної заяви.
У разі зміни ціни на товар Закон України «Про захист прав споживачів» встановлює такі правила:
  • якщо проводиться заміна товару на такий же, то перерахунок вартості не проводиться;
  • якщо заміна відбувається на товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації), то за основу береться більш висока ціна. Тобто, якщо ціна зросла, то перерахунок проводиться на момент обміну; якщо знизилася, - на момент покупки.

Умови обміну товару:

  • з моменту доставки товару Покупцеві пройшло не більше 14 днів;
  • товар був отриманий у відділенні Перевізника протягом 3-х днів після прибуття до відділку.
  • товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки;
  • наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині paradiz.com.ua

Процедура обміну товару:

  • зателефонуйте нам (телефони вказані на сторінці сайту «Контакти») для повідомлення про Ваш намір обміняти товар.
  • напишіть нам лист на e-mail shop.paradiz@gmail.com
  • вкажіть тему листа "ОБМІН замовлення № _______",
  • прикріпіть Заява на обмін товару (вкажіть ПІБ, тел. Е-mail, паспортні дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплачену за нього грошову суму, опишіть обставини послужили підставою для обміну товару, вкажіть найменування товару, який бажаєте отримати замість обмінюваного товару , вкажіть дату подачі заяви і підпишіть заяву).
  • прикріпіть фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Менеджер магазину зв'яжеться з Вами протягом 3-х робочих днів для вирішення ситуації, що склалася.

Повернення неякісного / якісного товару

Покупець має право повернути товар, який не підійшов з яких-небудь причин Продавцю і отримати повернення грошових коштів.
Якщо товар повертається і Покупець забирає гроші: при розірванні договору розрахунки з Покупцем виробляються: в разі підвищення ціни на товар -
виходячи з вартості на час пред'явлення вимоги про повернення грошей; в разі сніженія- виходячи з ціни на момент покупки. При цьому сплачені за товар
гроші повинні бути ввозвращени в день розірвання - договору або за домовленістю в інший термін, проте не пізніше, ніж протягом 7-ми днів.

Умови повернення товару:

  • з моменту доставки товару Покупцеві пройшло не більше 14 днів;
  • товар був отриманий у відділенні Перевізника протягом 3-х днів після прибуття до відділення;
  • товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки;
  • наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.

Процедура повернення товару:

  • зателефонуйте нам (телефони вказані на сторінці сайту «Контакти») для повідомлення про Ваш намір повернути товар.
  • напишіть нам лист на e-mail shop.paradiz@gmail.com
  • вкажіть тему листа "ПОВЕРНЕННЯ замовлення № _______", прикріпіть Заяву на повернення товару (вкажіть ПІБ, тел. Е-mail, паспортні дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплачену за нього грошову суму, опишіть обставини послужили підставою для повернення товару, вкажіть бажаний спосіб повернення грошових коштів, вкажіть дату подачі заяви і підпишіть заяву).
  • прикріпіть фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Менеджер магазину зв'яжеться з Вами протягом 3-х робочих днів для вирішення ситуації, що склалася.

Спосіб повернення грошових коштів:

При оформленні Заяви на повернення товару необхідно вибрати бажаний спосіб повернення грошових коштів:
Варіант 1. На особистий рахунок в магазині.
Грошові кошти зараховані на персональний рахунок, можна буде використовувати для покупок в нашому інтернет-магазині.
Варіант 2. На банківський рахунок Покупця.
При заповненні заяви на повернення товару вкажіть банківські реквізити.
NEW