Повернення
Шановний, Покупець!
До оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині paradiz.com.ua:
- уважно вивчити інформацію про обраний товар, надану на сайті;
- задати менеджеру то телефону або в чаті всі Ваші питання, щодо якості, характеристик, умов зберігання та використання товару;
- обов'язково ознайомитися з правилами обміну і повернення товару.
При отриманні замовлення у відділенні Перевізника обов'язково перевірте:
- цілісність упаковки;
- відсутність механічних пошкоджень;
- комплектацію;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині;
У разі виявлення пошкоджень, некомплект або не ту товару на який було оформлено замовлення, Ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання в відділенні Перевізника.
Правила обміну та повернення товару
Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» Покупець має право обміняти або повернути протягом 14-ти днів після доставки куплений товар в інтернет-магазині в разі:
- товар не якісний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання відповідно до його цільового призначення, виник з вини Виробника або продавця, і наділений хоча б одним з наступних ознак:
- недолік взагалі не може бути усунутий
- його усунення потребує понад 14 календарних днів
- він робить товар суттєво іншим
- товар якісний, але з яких-небудь причин не підійшов Покупцеві, при цьому товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки і документ, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару.
Обмін і повернення товару можливий тільки при дотриманні всіх умов і процедур, описаних нижче і передбачених законодавством України.
Інтернет-магазин paradiz.com.ua бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат за зворотну пересилку, для обміну або повернення, тільки неякісного товару, згідно з чинними тарифами перевізника. У разі обміну або повернення якісного товару Покупець самостійно оплачує всі витрати, пов'язані з пересилкою товару.
Обмін неякісного / якісного товару
Покупець має право обміняти товар на аналогічний товар або будь-які інші товари з наявних в асортименті інтернет-магазину з відповідним перерахуванням вартості.
Вимога про заміну бракованого товару має задовольнятися негайно, якщо товар є в наявності. У разі необхідності перевірки дефекту (проведення експертизи) - на протязі 14 днів або за домовленістю сторін. Якщо товару немає в наявності, то його заміну повинні зробити протягом двох місяців з моменту подачі відповідної заяви.
У разі зміни ціни на товар Закон України «Про захист прав споживачів» встановлює такі правила:
- якщо проводиться заміна товару на такий же, то перерахунок вартості не проводиться;
- якщо заміна відбувається на товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації), то за основу береться більш висока ціна. Тобто, якщо ціна зросла, то перерахунок проводиться на момент обміну; якщо знизилася, - на момент покупки.
Умови обміну товару:
- з моменту доставки товару Покупцеві пройшло не більше 14 днів;
- товар був отриманий у відділенні Перевізника протягом 3-х днів після прибуття до відділку.
- товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині paradiz.com.ua
Процедура обміну товару:
- зателефонуйте нам (телефони вказані на сторінці сайту «Контакти») для повідомлення про Ваш намір обміняти товар.
- напишіть нам лист на e-mail shop.paradiz@gmail.com
- вкажіть тему листа "ОБМІН замовлення № _______",
- прикріпіть Заява на обмін товару (вкажіть ПІБ, тел. Е-mail, паспортні дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплачену за нього грошову суму, опишіть обставини послужили підставою для обміну товару, вкажіть найменування товару, який бажаєте отримати замість обмінюваного товару , вкажіть дату подачі заяви і підпишіть заяву).
- прикріпіть фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Менеджер магазину зв'яжеться з Вами протягом 3-х робочих днів для вирішення ситуації, що склалася.
Повернення неякісного / якісного товару
Покупець має право повернути товар, який не підійшов з яких-небудь причин Продавцю і отримати повернення грошових коштів.
Якщо товар повертається і Покупець забирає гроші: при розірванні договору розрахунки з Покупцем виробляються: в разі підвищення ціни на товар -
виходячи з вартості на час пред'явлення вимоги про повернення грошей; в разі сніженія- виходячи з ціни на момент покупки. При цьому сплачені за товар
гроші повинні бути ввозвращени в день розірвання - договору або за домовленістю в інший термін, проте не пізніше, ніж протягом 7-ми днів.
Умови повернення товару:
- з моменту доставки товару Покупцеві пройшло не більше 14 днів;
- товар був отриманий у відділенні Перевізника протягом 3-х днів після прибуття до відділення;
- товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Процедура повернення товару:
- зателефонуйте нам (телефони вказані на сторінці сайту «Контакти») для повідомлення про Ваш намір повернути товар.
- напишіть нам лист на e-mail shop.paradiz@gmail.com
- вкажіть тему листа "ПОВЕРНЕННЯ замовлення № _______", прикріпіть Заяву на повернення товару (вкажіть ПІБ, тел. Е-mail, паспортні дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплачену за нього грошову суму, опишіть обставини послужили підставою для повернення товару, вкажіть бажаний спосіб повернення грошових коштів, вкажіть дату подачі заяви і підпишіть заяву).
- прикріпіть фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Менеджер магазину зв'яжеться з Вами протягом 3-х робочих днів для вирішення ситуації, що склалася.
Спосіб повернення грошових коштів:
При оформленні Заяви на повернення товару необхідно вибрати бажаний спосіб повернення грошових коштів:
Варіант 1. На особистий рахунок в магазині.
Грошові кошти зараховані на персональний рахунок, можна буде використовувати для покупок в нашому інтернет-магазині.
Варіант 2. На банківський рахунок Покупця.
При заповненні заяви на повернення товару вкажіть банківські реквізити.